Loading...

Retururi și reclamații

RETURNAREA MĂRFURILOR

Contactați-ne prin e-mail la adresa info@braunys.ro și informați-ne despre intenția dumneavoastră de a vă retrage din contractul de vânzare. În cazul în care motivul returnării este un defect funcțional sau o deteriorare a produsului, vă rugăm să indicați acest lucru în e-mailul dat.

În e-mail, vă rugăm să indicați numărul comenzii dumneavoastră - în mod ideal, menționând unul dintre e-mailurile anterioare, despre înregistrarea sau expedierea comenzii dumneavoastră și numărul contului dumneavoastră în care doriți să vă returnăm banii.
După primirea e-mailului, vom procesa cererea dvs. și vă vom trimite un e-mail de confirmare a primirii împreună cu o adresă de livrare. În zilele lucrătoare, cererea va fi procesată în termen de 24 de ore de la primirea acesteia.
Scoateți la tipar confirmarea trimisă prin e-mail și puneți-o în colet înainte de a-l trimite. Vă rugăm să împachetați mărfurile în mod corespunzător, astfel încât acestea să nu fie deteriorate în timpul transpo

Adresa pentru returnarea mărfurilor:

Braunys s.r.o

Václavské náměstí 870/6

400 04 Trmice

Republica Cehă

 

Puteți trimite coletul prin orice transportator. 

Odată ce coletul va ajunge la depozitul nostru, vom verifica mărfurile și vom emite o notă de credit, pe care o vom achita apoi în contul dvs.
 

RECLAMAȚIE, SCHIMB DE MĂRFURI

Cum să procedați pentru ca totul să decurgă cât mai repede posibil:

Contactați-ne prin e-mail la adresa info@braunys.ro și informați-ne despre intenția dumneavoastră de a reklama un produs.

Vă rugăm să includeți următoarele informații în e-mail:

numărul comenzii
denumirea produsului care face obiectul reclamației
defectul - specificați defectul cât mai precis posibil, datorită specificației suntem capabili să propunem cea mai rapidă soluție la situația respectivă.
în mod ideal, atașați fotografii cu orice deteriorare a mărfurilor/coletului

După primirea e-mailului dvs., vom procesa cererea dvs. și vă vom trimite o confirmare, care va descrie procedura de soluționare a acesteia cât mai rapid posibil. Deși suntem conștienți de faptul că procesareareclamației poate dura până la 30 de zile, ne străduim să rezolvăm totul cât mai repede posibil.

În cazul în care vi se cere să trimiteți mărfurile reclamate la adresa noastră, vă rugăm să anexați confirmarea despre primirea reclmației sau o scrisoare cu numărul comenzii - acest lucru va accelera procesul de reclamație. Vă rugăm să nu ne trimiteți înapoi mărfurile reclamate fără o notificare prealabilă din partea noastră.

Adresa de expediere pentru mărfurile reclamate:

Braunys s.r.o

Václavské náměstí 870/6

400 04 Trmice

Republica Cehă

Operator e-shop:

Braunys s.r.o., cu sediul str. Václavské náměstí 870/6, Trmice 400 04, Republica Cehă

CUI: 07479719,

VAT ID: CZ07479719